Friday 20 January 2012

Bekas Pensil & GiFt BoX

Dah lama tak post kat sini. aku agak buzy sikit. lagipun tak de mood & tak de idea. so, lama la tertangguh kerja-kerja kraf aku. tempahan daripada kawan aku, ana masih belum dapat disiapkan lagi. nak buat quilling craft ni, kena betul2 dalam keadaan mood yang baik. baru lah idea tu datang. minggu lepas, terlintas idea nak buat tempat letak pensil kat ofice, sebab yang sedia ada, dah tak muat nak letak pencil2 aku kat atas meja ni.  dan inilah hasilnya...




first time percubaan..kena baiki lagi sebab still tak kemas kerjatangan aku

Dan ini pulak gift box yang cuba aku hasilkan. asalnya nak buat guna corrugated paper. tapi tak jumpa plak aku cari kat stationary shop. so, buat je dulu gini..


taraaa..dan inilah hasilnya


aku tambahkan bunga menggunakan teknik quilling kat penutup box tu


No comments:

Post a Comment